Uppgift 20:6

Sitter och pluggar företagsekonomi, prov imorgon och jag känner mig inte alls säker på det.
SKRÄLL!

Jag har ju inte bloggat på ett tag men eftersom att syrran fick tummen ur så får jag väll hänga på.
I helgen var jag och Tobias på flickan som lekte med elden, i en biosalong med drygt tio stolar i.
Men filmen va ju bra! Känns som man bara MÅSTE se den tredje filmen.

På Fredag styr jag kosan mot Oslo och min kärlek, jag stannar tills på Måndag.
Veckan efter blir fullspäckad.
Tisdag: Ta ut tanställningen
Fredag: Färga håret.
Lördag: Julbord med Tobias släktingar


Låter som att det skulle kunna bli en väldigt bra vecka.

Men nu måste jag nog återgå till (balanskonton, kredittider, ränteutgifter) plugget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0